fredag, november 30

What I miss about you (Katie Melua)

Bara för att jag inte kunde ha samma rubrik som Alle samma dag :P Så jag kör med dagen efter istället. Även om den låten gick på repeat igår och inte idag.
Första skoldagen i veckan för mig, och det kändes segt. Jag var ju inställd på jullov!
Egentligen borde jag sova nu, jag vet, så det blir ett kort inlägg idag.

Jag har fått värsta julstämningen idag! Jag och Julia bakade och mamma pyntade smått i köket och vi lyssnade på Sofia Källgrens julskiva (tradition, ja, men den är grym) :)
Haha, jag vet! Det ser typ ut som chili-con-carne istället för kola xD


Pappa fyller 42 idag; grattis pappa!

Jag och mamma var och hämtade honom i stan efter att de haft "after-work" (på en torsdag...) och vi lyssnade på min superba skiva som jag gjort, men som jag glömde kvar i bilen nu så nu kan jag inte lyssna på den när jag egentligen borde sova :(

1. The Perishers - 8am departure
2. Bright Eyes - First day of my life
3. Kent - Romeo återvänder ensam
4. Katie Melua - What I miss about you
5. Radiohead - Exit music (for a film)
6. Lars Winnerbäck - Tal av Hjärter Dam
7. Tiger Lou - Like you said
8. - (minns inte)
9. Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt
10. Lars Winnerbäck - Fria vägar ut

OBS! KOLLA IN MITT FÖRRA INLÄGG. NU UPPDATERAT MED BILDER!! :O *spännande*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar