onsdag, november 28

Karma Police (Radiohead)

Idag har varit underlig. Hela den här veckan har iofs. varit underlig.
Träffade Mimmi och Linda på Dallas av en slump, och vi diskuterade kattlådor och katter... och... musik och killar (överraskning ;))

Jag: Jo, så vi var tvungna att ta bort Kirren
Linda: Åh nej...
Mimmi: *tokskrattar* HAHAHAHAHAHHA....
Jag: Öööh, jah...
Mimmi: Nej, jag började bara tänka på den där bilden på katten i din säng
(SE BILD NEDAN)

INZOOMAT:

Det roliga var att ingen la märke till att det var en katt i sängen först, och sedan började jag zooma in på massa bilder, och så hamnade jag mitt på Findus xD Minen, alltså :P

For till Albin och han lärde mig spela början av Karma Police på piano (jag var värdelös, han var bra) och han lärde mig även början på Stairway to heaven på gitarr (jag var lika värdelös, han var lika bra) och sedan pratade vi, såg på en Nirvana-video och lite allt möjligt och sedan for jag hem. ^^ Nu känns allting bra igen :)

2 kommentarer:

  1. tänker alltid på början av karma police när jag har matte, det är genomgång och jag fattar noll

    SvaraRadera
  2. Haha, stackars Hilda som fortfarande har matte... Men jag förstår känslan. Och det är ju ett plus att låten är bra :)

    SvaraRadera