torsdag, november 15

Train under water (Bright Eyes)

La mig och hade alla lampor i rummet tända när jag skulle sova. Även fast Albin försökte trösta mig genom telefonen genom att säga att jag inte är ensam så kunde jag inte somnamed lamprna släckta. Utan jag hade alla tända och lyssnde på Plans (älskar albumet... DCFC), och jag somnade åtminstone innan skivan hade spelats färdigt. Jag var fortfarande trött som skurk när jag vaknade imorse. For in till stan och Carro ringde mig och befallde (hahah) mig att stanna kvar i stan och kolla på en kjol som hon tänkte köpa, så jag gjorde det.
Medan jag väntade på att hon skulle komma in till stan gick jag runt på CK för att skydda mig från kylan. En dam kom fram till mig och frågade var jag köpt min jacka för att hon tyckte att den var fin, och sedan hörde jag Stackars på Vero Moda, så jag var tvungen att gå in där, bara för att jag ville lyssna på låten.
Träffade Caroline och Mikael och vi gick till Doris, och hon köpte sin finafina kjol :) Sedan gick jag och Mikael till skolan och jag hade svenska och senare filosofi.

Fosslands kommentar idag på filosofin (jo, han filosoferar nog mest på sådana här saker):

F: Nej, men Nathalie, ta på dig glasögonen igen!
N: Va? Varför då?
F: Du såg ut som värsta milfen!
N (skrattar): Fuck you!
F: Nämen, jag menar det som något bra
N: Du måste ju mena att jag ser gammal ut!
F: Nej, men du serr typ mer ut som en office-milf!
N: Du gör ju inte saken bättre xD
F: De är ju de hetaste
N: Ööööh, jahaaa, tack... eller nåt... xS

Hahahahahahahahaha, alltså Fossland...

Tog bussen hem och har suttit hemma och försökt få mina föräldrar att vilja fara ut och övningsköra, men det misslyckades, så jag har suttit och laddat upp massa bilder på Apberget istället. Nu är klockan runt 23.06 och jag ska strax gå och lägga mig.

Gustav fyller år imorgon! Grattis Gustav!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar