torsdag, november 1

Av ingens frö (Lars Winnerbäck)

Idag har jag varit duktig och målat färdigt mina garderober (några små saker återstår att fixas, men det är petitesser). Det tog ungefär tre timmar, men det gick ändå fortare än jag trodde det skulle gå.

Nu sitter jag och spelar enbart Lars Winnerbäck låtar. Jag har nästan inte lyssnat på andra låtar än de från Daugava sedan i... jag vet inte när. Måste iaf. lyssna lite mer på honom nu när det bara är 16 dagar innan jag ska fara och se honom :)

Har känt ett stort behov av att skriva dikter, men allting jag skriver blir liksom bara klyschor :( Det är synd, men jag har nog för dålig fantasi, helt enkelt.

Imorgon hade jag tänkt se film med kompisar igen, men Samuel skulle till sin farmor så vi kan alltså inte vara hos honom och jag vet inte om jag kan ta mig någon annastans. Chansen att folk skulle orka ta sig hit är inte heller så stor, så det blir nog inget mer umgänge för mig under resten av lovet. Jag ska typ på Kriti med mamma och Julia på lördag och sen ska vi hyra film :)

2 kommentarer:

  1. Haha, skyll dig själv om du inte vill leka med mig :P

    SvaraRadera
  2. svar: det låter väligt intressant. men jag tror annars att jag ska hålla mig borta från mänsklig kontakt, för det gör mig alltid så besviken.

    SvaraRadera