onsdag, november 7

Call me when you're sober (Evanescense)

-1-
Jag hatar att du bara kunnat prata med mig när du är onykter! Det samtalet vi hade då är liksom ett av de bästa samtal jag någonsin haft i hela mitt liv. Jag hade kunnat prata med dig för alltid, och du sa faktiskt samma sak du med, men det kom du inte ihåg inte efteråt. Sen nyktrade du till och sen dess vill du inte prata med mig längre... BLÄ! Vi har alltså inte haft ett enda ordentligt samtal före eller efter, men det där enda samtalet som varade i tre timmar gav mig en glimt av något mycket större. Kan du inte visa mig det igen, innan jag glömmer bort att det finns där?
-2-
Idag har jag lyckats med att nästan falla omkull för att jag inte såg Gustav först, men sedan gjorde det. Haha, det måste nog ha sett rätt roligt ut xD
Jag har även lyckats med att vara extra pluggig och frågat om extrapapper från Cambridgen :] (Bara för att jag är sämst på word formation)
-3-
Sedan gick jag och Caroline och fikade :] Förutom att vi satt kvar där tills en halvtimme efter de hade stängt, så pratade vi mysigt mycket om bra saker. Kanske inte ska avslöja så mycket vad vi pratade om, men det kändes skönt att kunna prata om sådant också, även om jag kanske inte hade några bra tips på lager, men jag hoppas att du uppskattade mina förstående nickar, Carro ;) Jag vet alltför väl hur du menar...
-4-
En röd clownperuk sökes!
-5-
På lördag på lördag på lördag på lördag... Kom igen nu! Varför är ingen på att hitta på något längre? Kanske har vi umgåtts för mycket nu så att vi inte orkar med varandra på fritiden? Jag tycker ju egentligen att när vi har som roligast är på lektionerna då vi pratar och ignorerar läraren. Jag tror att jag ska filma någon lärare och så kan vi ha det på och prata samtidigt ;) Då kanske det blir lika roligt. Då behöver man inte ha dåligt samvete för att man inte hänger med, heller.
-6-
I en dröm sjöng du sånger på mitt rum
Jag var sjuk, som du
Och du kallade mig älskling

1 kommentar: