onsdag, november 21

Fade to black (Metallica)

Skolkatalogen kom idag :) Bjöd mig på en del skratt, och annars så var det väl lagom kul med den. Mamma var dock väldigt road av att kolla i den :P Hon gav nästan inte tillbaks den till mig.



Av någon anledning började jag tänka på "Nu kan du få mig så lätt"
och då började jag tänka på den här bilden som jag gjorde när jag
lyssnade på den låten :) Den kanske inte är i så bra kvalla, men ha överseende :D

Idag har jag varit hemma med min sjuka lillasyster, och sedan har jag varit med Albin och spelat FF6 och Turtles xD


Såhär busig är jag ;)

Jag borde blogga om att jag är arg på vissa människor, jag borde blogga om att jag är glad för att Albin kom hit idag, jag borde blogga om att jag är glad att vissa skriver/ringer till mig även om det inte gäller skolarbete. Jag borde väl det, men jag är för lat.

Istället skriver jag om att jag har munsår. Herpes alltså... Blä, jag hatar det! Nog för att jag inte har någon jag vill pussa just nu, så att jag lider för det. Men det blir lite jobbigt när det svider och så :/ (tyck synd om mig? :D)


2 kommentarer:

  1. jag kan tycka synd om dig :D och hela dig
    *hombala hombala öjj öjj öjj*

    SvaraRadera
  2. Jag tycker synd om dig! Munsår är hemskt :/
    Haha, kan anta du är arg på mig, så jag skriver en kommentar så kanske du förlåter mig? :]

    SvaraRadera