tisdag, november 6

I've seen it all (Björk & Thom Yorke)




Ja, jag är cool och skaffar glasögon ;) Fast Samuel skrattade bara åt mig idag när han såg mig i dem :P

Jag sov mellan halv fyra och sex i natt, så jag är lite smygtrött nu... (bara i smyg)

Albin skickade ett sms där det stod att jag skulle ringa honom, och när jag väl gjorde det så klagade han om massa saker och sedan berättade han en rolig sak och sedan sa han att han skulle gå och fika. Jag fick inte säga något alls xD Annat än att han var negativ... pfft...

Jag har blivit så dålig på att blogga på sistone. Jag vet inte vad det är, men jag känner ingen ork för någonting. Dessutom hänger min dator sig hela tiden, och internet stängs av hela tiden... OCH jag har massa läxa. Det kan vara därför jag inte bloggar så mycket längre. Men det har iofs. inte stoppat mig förut.

"What about China, have you seen the Great Wall?
Every wall is great if the roof doesn't fall"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar