söndag, november 11

Tears don't fall (Bullet for my Valentine)

-1-
Jag orkar inte bry mig längre... det gör så ont.

-2-
Igår gick jag på stan med Byström (efter det att Gustav farit) och vi såg världens gulligaste unge i overall. HUR stora ögon som helst! Han/hon stirrade på oss och sedan utbrast jag och Byström: "Jag vill ha barn!" xD Vi pratade om att vi ville ha barn när vi var relativt unga, men att ingen annan verkade vilja ha det. Sedan satt vi utanför Ica och stirrade på folk utan att ta bort blicken när de upptäckte att man stirrade på dem. Därefter gick vi till busstationen, och jag fick leda honom eftersom han låtsades vara blind :)
När jag kom hem på kvällen såg jag Dobidoo med mamma (Dobidoo är underskattat) och sedan spelade jag gitarr med min syster.
-3-
Idag har jag ätit och sedan har jag farit till Renbergsvattnet. Hahaha, Samuel påstod att vi lyssnade på P3 för att det var bra musik där, men det enda vi hörde på resan till och från Renbergsvattnet var politiknyheter (till och med samma två gånger), två jätteudda svenska raplåtar och dessutom en hårdrocksversion av Umbrella (med Lillasyster) och Mika - Big girls också. Hahaha, nämen, det var bra musik ;)
-4-
Väl i Renbergsvattnet trodde Samuel att vi kört för långt när vi var mitt i byn, och jag blev också förvirrad och trodde också det, men kunde inte förstå var vi kört fel. Men vi körde lite längre och såg att vi inte alls kört för långt.
När vi skulle gå till huset där vi skulle filma till vårt projektarbete halkade Mikael. Det såg riktigt otäckt ut, faktiskt. Huvva!
Vi arbetade lite med projektarbetet, och jag stannade kvar i huset när vi hade släckt nästan alla lampor och de andra gick ut för att kolla något på utsidan. Plötsligt hörde jag någonting i ett rum och blev livrädd (jag är nog lite mörkrädd, tror jag), men det var bara Ullis som följt med oss in i huset som skrämdes. Sedan sprang hon dock upp på vinden (upp för en rätt brant trappa), så jag tänkte att vi inte skulle behöva leta henne sen när vi skulle gå ut, så jag sprang efter henne. Det var mörkt överallt och jag såg nästan ingenting. Som tur var fick jag tag på henne till sist, och gick ner precis när Mikael kom in igen.
Vi försökte dessutom få upp dörren till köket både jag och Samuel, men vi konstaterade att den var låst. Vilket den inte var när Mikael fick upp den ;) Jag har iofs. aldrig sagt att jag haft någon större styrka i mina armar... xD
-5-
När vi var färdiga gick vi in i huset och såg Zodiac, som var bra. Dock hade jag en spik som stötte i huvudet hela tiden vi skulle se filmen, så jag kunde inte sitta bekvämt, hur jag än försökte xD
Sedan åkte vi hem, och jag åkte med mamma och pappa från stan hit hem. Sedan såg vi reprisen av gårdagens Dobidoo avsnitt.. (Jo, det var lika roligt den här gången :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar