torsdag, november 1

You dress up for Armageddon (The Hives)

Känns som att jag inte har bloggat på evigheter.

Jag var till Renbergsvattnet och skrev manus ("nämen!?") och sedan väntade jag på pappa hos Carro (vi "spelade schack" och kollade på fina videos på internet).
For till Sjöbotten på kuskfest, vilket var nice, men jag kände mig helt orklös efteråt :P
Jag har sett på tv med Martin, sedan gått på stan med Albin för att sedan gå till Samuel och se på film med honom och Mikael. Mikael har en hemlighet för mig. Morr...

That's about it. Idag borde jag läsa Pride and prejudice, men jag orkar verkligen inte. Jag vill proppa i mig chokladkakor och muffins, och glass! Men det finns inget sådant i mitt hus :(
Jag har sett Citronträd och motorolja idag (vad tusan gjorde de med översättningen från engelska?) och nu sitter jag alltså här vid datorn. Füü på mig. Jag ska nog göra läxa nu ^^
Kram!

1 kommentar:

  1. Haha, nej, det var ett tag sen jag hade något läsa :P
    Vad såg ni för film då? Förlåt jag inte kunde komma :/
    Hände det nått kul på kuskfesten? ;D
    Jag vill också ha godis, muffins och glass och vad allt nu som är gott :P

    SvaraRadera