söndag, november 18

Kom ihåg mig (Lars Winnerbäck)

Sjöng konstant (i princip) i tolv timmar igår. Hade ont i halsen innan jag for till Umeå, men idag är den bättre än innan :)
Konserten (med Winnerbäck) var jättebra! Till och med pappa (som fick skjutsa oss och därför fick en sympatibiljett) sa att det var en av de tre bästa konserter han har varit på! ^^
Förbandet var grymma, de med :D Abalone Dots hette de visst...

Jag vet att jag har blivit tråkig med mitt bloggande, men alla är så tråkiga och kommenterar ingenting. Då känns det bara onödigt att skriva.

Just nu känner jag bara att jag inte orkar med någonting... Blä...

2 kommentarer:

  1. heheh. OJ vad vi på laakso snackade skit om winnerbäck igår. pinkerton was the place to be (L)

    SvaraRadera
  2. Lasse spöar skiten ur laakso ;)

    SvaraRadera