måndag, november 12

Best friends (The Perishers)

-1-
Jag satt och funderade på vad som hade hänt idag, och vad jag skulle ta upp att skriva om. Det tog ett tag för mig att inse att det självklara "temat" för idag är bästa vänner.

Det märks så tydligt när man har en bästa vän. Man klarar sig knappt utan, och man vet att allting blir mycket bättre när den är med. Så länge man har varandra så ordnar allt annat sig. Faktiskt. Man har åtminstone en person som är helt på ens sida, vad som än händer.
Jag tycker att det är så sött när andra visar hur glada de är för det. Att de uppskattar det de har :) Samtidigt kan jag inte undgå att bli lite avundsjuk. Jag skulle också vilja ha en bästa vän, men ingen vill ha mig som sin bästa vän (det är ju en fördel om båda är med på det, så att säga ;)). Det är så det blir när man nästan bara umgås med killar. Man kan inte riktigt bli så tighta som två tjejer kan bli. Däremot så är fördelen med att umgås mycket med killar att det inte blir så mycket tjafs. Jag provade umgås med tjejer en vecka i somras och herre gud, vilket liv det blev! Inte för att det var mitt fel, men det var bara folk som snackade skit om varandra, och som övertolkade allting. Tjejer som grupp har jag svårt för. En och en eller kanske två och två eller tre och tre kan jag ta. Men mer... HUVVA!
-2-
Mats är en favorit xD
-3-
Har ringt och pratat med Albin som är på mönstring idag... Har övningskört lite idag också... Wiei! Det gick typ bra idag. Jag fick köra vart jag ville, så jag körde till Ica i Kåge och köpte godis (A) Men jag sladdade lite i en kurva. Men det var ändå bra att få känna på hur det kändes, och känna att man ändå hade kontroll ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar