fredag, november 23

Det spårar

Den här dagen har varit jättekonstig
Först försov jag mig ordentligt, så jag missade Digitalt Skapande (igen!), sen skaffade jag gratis sms i stan, men jag var så trött så jag glömde att ta med mig grejen där koden står, men som tur var som kom killen i kassan ihåg mig när jag kom tillbaks... Sedan kom jag till skolan och jag och Svahn satt i referensbiblioteket och spånade grejer till en trailer. Gustav skuttade in i ref.biblioteket med sin bok "120 dagar i Sodom" (eller nåt sånt) och det var massa snusk i den, så jag ville läsa mer xD Fast efter ett tag blev det liksom för mycket xD Jag skrattar bara jag tänker på den, i alla fall!
Under tiden vi satt där blev jag tvärnere och smsade Albin och sa att jag inte ville träffa honom (på ett tag, alltså) eftersom det blir så svårt att gå vidare annars, och till sist så höll han med mig också. (Ja, jag vet att jag kanske berättar lite personliga saker idag, men jag orkar inte vara kryptisk eller inte skriva någonting alls)
När jag sätter mig på bussen på väg hem så får jag världens "sakna-albin-känsla", så jag smsar honom och säger att jag ångrat mig; att vi visst borde ses, men då är han så inställd på det jag övertygade honom om tidigare på dagen, så han vill inte. Till sist blir jag ledsen, och då börjar han ge med sig så smått i alla fall...
När jag kommer hem gråter min syster och när jag drar ett (jättedåligt) skämt så börjar hon skratta och vad gör hon sedan? Jo, hon SKÄLLER UT MIG för att jag fick henne glad när hon faktiskt ville vara ledsen. (Emo!?)
Efter det så händer det massa konstiga saker; bland annat ett missförstått hat mot en person, som jag hamnade mitt i och fick reda ut. Två andra personer blir av med sitt hat mot varandra. En person bryter ihop och gråter, en person blir sårad, Svahn ringer till mig och skrattar och förklarar en sak han gjort med sitt redigeringsprogram (men sen inser han att jag ändå inte kan se det föränn imorgon) och får mig på bra humör.

Sen när jag skrivit färdigt allt det här så går jag alltså in på Apberget. Då har jag fått ett meddelande från en random person som lyder:

du såg ut å va en rätt busig å söt raket :]

HAAHAHA, vaa!? xD
Nej, nu går jag och lägger mig :)

Jo, såhär snygg har jag varit idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar