måndag, november 5

Like coming home (Khoma)

Oh, me like ^^ Och jag orkar inte blogga idag heller... inte om något mer vettigt än det här iaf. Fast jag vet inte om det brukar bli det annars heller ;)

REGLER
1. Ställ in din musikspelare på random
2. Besvara varje fråga med den aktuella artisten
3. Efter varje ny fråga, byt låt (och förhoppningsvis artist)
4. Svara även om svaret inte stämmer överens med verkligheten.
5. FUSKA INTE!

1. Vem är mest lik dig? - The Perishers
2. Vem är mest lik din mamma? - Arctic Monkeys
3. Vem är mest lik din pappa? - Metallica
4. Du vore ett perfekt par med - A Change of Pace
5. Du skulle lätt bli bästis med - Helloween
6. Ni skulle avsky varandra, du och - Freedom Call
7. Du drömmer om att träffa - Kent
8. Du har vilda fantasier om - U2
9. När du träffar dina vänner så brukar ni prata om - Lars Winnerbäck
10. Vem har världens vackraste röst? - Metallica
11. Vems röst vill du ha? - Kent
12. Om du var tvungen att ha en röst i huvudet för resten av ditt liv, så skulle det vara denna persons/dessa personers röst/röster - Lars Winnerbäck
13. Du tror att du är släkt med - Lars Winnerbäck
14. Du skulle vilja ha följande artist/band som spelade på din nästa födelsedag - Mighty Powerlords (xD haha, såklart jag vill!) ^^
15. Du dansar bäst när du hör denna person/dessa personer - Sugarhill gang


-----------------------------------------------------------------------

1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn?t make sense. NO CHEATING!

1. Will it be ok?
Ironman (Black Sabbath)

2. How are you feeling today?

The rest sun belongs to me (Sonata Arctica)

3. How do your friends see you?
If I fall (Amber Pacific)

4. Will you get married?

Fighting in a sack (The Shins)

5. What is your best friend?s theme song?

With arms wide open (Creed)

6. What is the story of your life?
Love train (Wolfmother)

7. What was high school like?

Hit the floor (Linkin Park)

8. How can you get ahead in life?
Something there (Disney)

9. What is the best thing about your friends?
Right here waiting for you (Richard Marx)

10. What is today going to be like?
One for the road (Funeral for a Friend)

11. What is in store for this weekend?
In love with a feeling (Babyshambles)

12. What song describes you?

Anorexi (Norsjöpunk)

13. To describe your grandparents?

Left behind (Slipknot)

14. How is your life going?
Pollenchock & Stjärnfall (Lars Winnerbäck)

15. What song will they play at your funeral?
Hot stuff (Donna Summers)

16. How does the world see you?

En högerkrok och riktigt blod (Lasse Lindh)

17. Will you have a happy life?

Outsiders (Franz Ferdinand)

18. What do your friends really think of you?

Poison (Alice Cooper)

19. Do people secretly lust after you?
10 minuter (för mig själv) (Kent)

20. How can I make myself happy?
And then you kissed me (The Cardigans)

21. What should you do with your life?
Gangsta's paradise (Coolio)

22. Will you ever have children?
Soul meets body (Death Cab for Cutie)

-----------------------------------------------------------------------

Senast lästa bok: Det är slut mellan Gud och mig
Hår: Halvrisigt (om jag inte anstränger mig då) brunt halvlångt är det.
Favoriträtt: Jag vet inte. Just nu är jag mest inne i en potatis- och salladsperiod
Dricker: Vatten, Cola
Musiksmak: Bättre än din ;)
Musikfavoriter: Lars Winnerbäck och Kent (fast mest Lars)
Bästa låt: Svårt å säg... Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt
Favoritårstid: Alla. Just nu vintern.
Klädstil: Jag har för mycket kläder, men jag använder långt ifrån allt.
Viktigaste ägodel: Dator? :]
Bästa vännerna: Jadu...
Det mest tragiska är: Att jag verkligen älskar att svara på sådant här
Jag önskar: Att du var här nuu...
Jag vill bo: Någonstans, med dig
Senaste drömmen: En jätteskum om min optiker
Min ångest beror på: Mig själv
När jag fyller 18 år vill jag: Att folk ska komma ihåg att jag fyller år :P
Om jag nån gång får barn ska jag: bli en bra mamma.
Jag ser fram emot att: fara till skolan imorgon.
Nåt ibland det bästa som finns är: Utom the obvious things; öppet fönster när man ska sova.
Jag hatar att: jag aldrig blir nöjd
Det bästa med mig är: att jag är... att jag kan om jag vill.
Jag är riktigt dålig på: att vilja ;)
Jag stör mig på att: min mobilspak har slutat fungera som den ska
Om 10 år: lever jag förhoppningsvis
När jag träffar någon jag gillar tänker jag: Hurdå gillar? :P
Jag är stolt över: min familj
Jag vill lära mig: spela piano/gitarr och sjunga :D
Jag är förvånad över: att jag aldrig lär mig av mina misstag
När jag blir stor ska jag bli: ansvarsfull (yeah, right)
Jag blir stressad av: klockor
En otäck känsla: När man faller
Det mysigaste ordet: Älskling
Om jag bara hade en dag kvar i livet: skulle det vara ledsamt, men jag skulle ändå vara nöjd med mitt liv
Barndomsminne: Mammas hår
Min största fobi: Duvor
Jag skulle behöva: charm

2 kommentarer:

  1. hehe, jag är mest lik patti smith, min pappa påminner om the doors, jag är ett perfekt par med bob dylan och han ska också komma och sjunga på mitt kalas. excellent (A)

    SvaraRadera
  2. Vill du ha en Mighty-tröja? Snart släpps det nya albumet, och då fixar de lite merchandise också. ;)

    SvaraRadera