måndag, oktober 1

Stay (Dora Steins)


Snusk-Louise tar bilder ner i min urringning, men I like it ;)

Första inlägget i Oktober! Jag funderar på att köra andra titlar än låtnamn, men jag kan inte komma på något annat roligt att skriva heller :/

Wayne's idag med roligt folk och sedan fick jag äntligen berätta massa saker för Mikael (som egentligen borde ha sagt upp vänskapen med mig vid det här laget, med tanke på så många tokiga saker jag berättar för honom).

Jag kom hem och jag har suttit och försökt komma på saker att säga på engelskaredovisningen. Först kom jag inte på någonting, sedan kom jag på typ hur mycket som helst, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta med och inte.

Förresten så provade jag att äta ketchup idag till makaroner och korv (för jag tänkte att det var ju liksom otänkbart att äta utan ketchup när man var liten, så det kanske är gott till det), men näää, det var inte ett dugg gott! Blä för ketchup!

Jag har nu kommit fram till att istället för att byta rubriktema så byter jag färgtema! (Fast jag tycker om det här färgtemat... Nåja, man kan väl alltid byta tillbaks om det blir galet :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar