lördag, oktober 20

Pulse of the maggots (Slipknot)

Det snöar igen och tangentbordet på den här datorn är helt sepe, så jag kan inte skriva så fort, för den hoppar över bokstäver och reagerar inte på mellanslagstangenten ibland.

Nu ska jag till mormor och morfar och mysa lite med dem, och sedan ska jag vara med William ikväll.

Hahaha, artikeln i Centrum blev faktiskt bättre än jag trodde att den skulle bli. Iofs. så hade jag väl väntat mig total katastrof á - eftersom shift-tangenten inte fungerar så får du nöja dig med det där- la Tjernobyl, eller något.

Smsa mig jättegärna, för jag har gratis sms och ska till mormor och morfar :D

OCH SAMUEL... JAG VET INTE, OCH DET SKRÄMMER MIG... ;P

2 kommentarer:

  1. Jag fattar inte xD
    Det är någon stranger från Polen som kommenterat mitt senaste inlägg! Jag är rädd!

    SvaraRadera
  2. Gillar rubriken på det här inlägget ^^ Lyssnar på The Strokes nu ^^

    SvaraRadera