torsdag, oktober 25

Pieces (Sum 41)


"I tried to be perfect,
it just wasn't worth it.
Nothing could ever be so wrong.
It's hard to believe me.
It never gets easy.
I guess I knew that all along"

Fy, min blogg ser ut som... jag vet inte vad xD
Var bara less på att min blogg var svart.

Pratade om lunaismen idag, och sedan träffade jag Alle och vi vandrade runt på stan ett tag och sedan åt vi paj :) Hehehee, det var trevligt. Sedan gick vi till E4:an där Louise och Sanna befann sig, och sedan lekte de lite med kameror och jag sysselsatte mig mest med att stå framför en eller två kameror och sedan med att spela gitarr och piano :)
Åkte hem och drack te med min kära mor, och sedan borde jag ha gått och lagt mig nu, men det går inte så bra.


#Jag saknar något som aldrig ens har funnits... saknar det jag önskar fanns.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar