tisdag, oktober 23

Sugarhill (Dolly Parton)

Mitt enda blogginlägg som jag känner är snäppet mer ovärt än de andra:

Jag gillar följande godissorter:
- Lakrits (i alla former, jag älskar alla lakritsgodisar, i princip)
- Löständer
- Bläckfiskar
- Palle Kuling-grejer
- Zoo-apor
- PimPim-båtar
- Polkagrisar
- Bumlingar
- PEZ
- Sura colanappar
- Kinapuffar
- Röda sura snören

~ Jag gillar choklad ibland, men bara i små mängder. (Nu vet du om du ska köpa godis till mig)

Jag gillar glassorterna:
- Piggelin
- Tip Top
- 88an
- GB Sandwich
Glasspacksglass:
- Texas Pecannöt
- Rocky Road
- Chokladglass i övrigt

Jag gillar att fika:
- Varm choklad (helst på Kanel)
- Kladdkaka
- Brownies
- Hallondrömbakelser
- Mackor

Jag dricker helst:
- Vatten
- Pepsi
- Coca Cola
- Saft (gärna lemon/lime eller mormorssaft)

Jag äter helst:
- Nästan allt som klassas som onyttigt (nu även pizza)
- Sallad, paprika, tomater
- Fetaost
- Vitlöksbröd

Och nej, det här är inget "alla-måste-göra-det-här-skicka-runt-det", utan det här kände jag bara för att skriva själv xD Så då vet ni! Men känner ni att ni absolut måste skriva om det själva, så go ahead ;) Jag läser gärna... :P

2 kommentarer:

  1. Asså, lakrits är ju så hemskt :/ Fast vitlöksbröd är gott =D

    SvaraRadera
  2. Ti piace la fica? Vedo che ti piacciono molte fiche, la kaka di kladd per esempio... =)

    SvaraRadera