söndag, oktober 28

Max 500 (Kent)

Wohooo! Så vi har alltså tjänat en timme nu, minsann?
Måste bara meddela er om att igår så hade jag så fruktansvärt tråkigt på kvällen, så jag mådde inte så bra heller. Jag la mig och sov mellan sju och tio och sedan drack jag te och satt vid datorn. Jag orkar inte med det ikväll också, men jag kan typ inte ta mig någonstans och det känns lite sent att fråga om någon vill komma hit :(

Mina anteckningar jag gjorde på min mobil när jag vaknade och skulle skriva ner mina drömmar innan jag somnade igen:

Poleparty, grill, Nathali, emma och amand. Post att hemta.

xD "Post att HEMTA" - jag tror att jag stavar bra när jag är trött ;)

Nåja, det står iaf. för:
- Pokémonparty: Patric stod på en hög klippa vid havet och skrek (med jättemörk röst) i en megafon att han skulle ha pokémonparty och att alla var tvungna att klä ut sig, men att man inte fick vara Pikachu...
- Grill: Under Patrics klippor satt folk (bland annat Emma Andersson och Amanda Luckey) och grillade och sjöng och så. När jag gick förbi så började de sjunga "Do you feeeeeeeel, like I feeeeeeeel, Natalie.... Natalie...." (Jag HATAR låten). Sedan fick jag ett telefonsamtal där någon sa att jag hade post att hämta xD

1 kommentar:

  1. Hahaha, alltså allvarligt, vad är det för pårökta drömmar du har? :D
    Pokémonparty? xD

    SvaraRadera