söndag, oktober 28

Let go (Frou Frou)

It's always easier to let go

Kväll hos Caroline:
- Hänga i hennes soffa och se på mestadels dåliga musikvideos tills hennes föräldrar kom in och skrek "NEJ!" xD
- Gå upp på hennes rum och lyssna på The Doors på vinyl, samtidigt som vi smygtittar på Sigur Rós videos och även en Rolling Stones video. Hon gick tvärt igenom typ halva historien om Rolling Stones för mig, och imiterade Jim Morrisson väldigt bra också, tycker jag :P
Vi pratade även om kategorisering av människor och ledartyper/roller.
- Äta middag med hennes übertrevliga och pratglada föräldrar. Vi pratade först om varför man kokade saker i öl (vilket Lasse gjort) och sedan lyckades vi spåra till lite mer snuskiga saker xD Hahahahaha
- Gå till Ica (i superstorm) och köpa "Rocky Road"-glass
- Sitta och smälla i oss en halv liter glass var, medan vi såg några avsnitt ur Jul i Kapernaum :) Hahahahaha, alltså vad händer? Katten är typ det fulaste jag har sett xD
- Se Parlamentet och proppa godis (Haha, Henrik Schyffert idag, alltså!)
- Börja se Van Veeteren - Borkmanns punkt, eller vad den nu hette... sedan var jag tvungen att fara...

På väg hem fick jag övningsköra eftersom mamma började få synbortfall... sedan har jag kommit hem och nu lyssnar jag på musik :)


Alltså, katten är typ det fulaste jag sett på länge xD



2 kommentarer:

  1. HAHAHH! JAG ÄLSKAR KATTEN! :D very nice night out indeed

    SvaraRadera
  2. rofl @ katten :D
    Lät inte som en så tokig kväll ändå :D

    SvaraRadera