fredag, oktober 19

Farewell to a friendship (A change of pace)

Efter en katastrofalt rolig staden och framtiden (tack vare Sofia och Mikael bland annat) hade vi oförberett engelskaprov. Jag må då säga att det aldrig har känts som att jag gjort så dåligt ifrån mig. Så därför var jag aningen jättemassa nedslagen och orkade inte äta något. Sedan fick jag, Samuel, Martin och Sanna låna Håkan från Carro och det blev plötsligt mycket roligare. Vi kastade honom fram och tillbaks och det hände en del rätt roliga saker xD Lite filmplanering på KUHIFen och sedan gick jag med Mikael och Lina in till stan, där jag träffade Louise som krävde pengar av mig.

Jag ska förresten förklara en sak: jag har sovit tre-fyra timmar i natt, så jag har världens huvudvärk. Har inte varit på superhumör idag, alltså. Ber om ursäkt för de som fått lida för det.

Har hämtat ut Winnerbäck-biljetterna och övningskört också ^^

Jag är nog antingen en väldigt självisk eller en väldigt osäker människa. Jag är rädd för att släppa in nya personer bland kompisgänget för att jag är rädd att jag ska förlora dem. Förmodligen finns det ingen grund till min oro, men jag känner mig mer och mer bortglömd. Liksom att jag bara är en svans som hänger efter som de har glömt bort varför de började vara med från början. Inte hela tiden såklart, för ibland är det stunder som är värda guld och alla beter sig inte så heller... Och jag känner mig ledsen för att ingen (utom Mikael) vågar öppna sig för mig och berätta något, även om jag berättar saker för dem.

Aoou, jag är på dåligt humör... även om Carro skrev ett sött meddelande till mig på Apberget som fick mig på lite bättre humör :]

1 kommentar:

  1. Håller med, engelskaprovet var alldeles för svårt. När jag kom hem igår slog jag upp de ord från sista uppgiften som jag inte kunde, men de fanns inte ens i ordboken. Då är det kanske liite för hög nivå.

    SvaraRadera