tisdag, oktober 23

Take a chance on me (ABBA)

Hade en lektion idag och den var iofs. riktigt uppmuntrande när jag fick pyssla på med film och dessutom fick veta at min (i princip) enda redovisning under hela gymnasiet (jag hatar att redovisa, för jag börjar skaka och stamma) tydligen var en klar MVG-redovisning :] Då blev jag aningen glad... nu kanske jag vågar göra mer redovisningar i framtiden i alla fall!

Men för övrigt har jag varit på stan med Mikael och Samuel och så. Det var nice ^^

Jag hade en lektion idag, jag har sovmorgon till fem över ett imorgon, på torsdag har jag hål mellan tjugo över elva till tjugo i tre och på fredag är jag ledig! Woooooh, sen är det loooooov! :D

Nu tror jag att jag ska se Phantom of the Opera, som jag lånade av Lars idag... :)

"We can go dancing, we can go walking
as long as we're together.
Listen to the music, maybe just talking
and get to know me better.
'Cause you know I've got
so much that I wanna do
when I dream I'm alone with you."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar