måndag, oktober 22

Tretton trappor opp (Lars Winnerbäck)


Efter en utomordentligt tråkig skoldag (som vanligt på måndagar) gick jag och fikade med Samuel, Patric och Byström (som stack efter en liten stund) och det var riktigt trevligt. Samuel och Patric hade mest spårade samtal om snusk (när de inte pratade om WoW, såklart). Till exempel konstaterades detta:
- Det är skönare för killar att bajsa
- Om de var tjej för en dag så skulle de stanna hemma och ta på sig själva (för att tjejer har gosigare delar)
- Mobiler ska förvaras i din "fica" ;)
- Det Samuel säger i videon
- En massa annat väldigt konstigt xD

:) Haha, det var länge sen jag gjorde något så skönt (ooo, misstolka inte)...

3 kommentarer:

  1. Hahaha, det var iaf extremt roligt att fika och jag tycker vi gör det igen ;P Nu är vi ju dock utskämda för alltid xD x(

    SvaraRadera
  2. säg bara att ni var hos waynes, mitt favorit fik?!? gud vad jag längtar! blir riktigt ledsen när jag tänker hur roligt jag hade där (även utan snusk)... :(

    fast vad säger samme i videon? nånting om blöjor, tror jag..

    SvaraRadera