söndag, september 30

Där elden falnar (men fortfarande glöder) (Lars Winnerbäck)

Jag har under september:

- Utvecklat en vana att döpa alla mina blogginlägg till låtar som jag lyssnar på medan jag skriver. Så ifall du vill ha den ultimata förståelsen för mig så ska du lyssna på låten som blogginlägget heter och samtidigt läsa :) Då får du hela känslan rätt, jag lovar!

- Bloggat mer än jag någonsin gjort någon månad. Och nu pratar jag nästan tiodubbelt mer än vad jag brukar göra.

- Lånat ett Tori Amos album(Under the pink) av Gustav, som jag nu lyssnar på när jag ska sova. Mm, me like.

- Utvecklat en "mhmmm, me like alot"-känsla för Caroline :] (Även om hon nu är anti Lasse :/)

- Gjort en del saker jag ångrat, men jag har insett att världen inte går under. Jag tänker fanimej inte bli höstdeprimerad i år! Nu ska jag försöka göra det bästa av allt, utan att ha för höga förhoppningar. Det roliga ligger i det spontana, impulsiva och i känslan att höra hemma någonstans.

- Dansat i regnet och förundrats över höstens färger

- Insett att jag har underbara vänner, vad jag än må ha sagt om dem förut. Jag är så fruktansvärt uppåt idag, så jag liksom känner att det typ sprutar kärlek om det här blogginlägget

Tjaa, jag har gjort så fruktansvärt mycket den här månaden. "Det gick så sakta, tog sån tid, varenda vecka var ett år" - och JAG menar det på ett positivt sätt. Det har gått så fruktansvärt sakta, när jag tänker på hur mycket jag har hunnit med.
Imorgon är det oktober! Oktober! Det är ju... nästan november ;)

På min "Åh, jag vill!"-lista just nu hamnar:

- Sjunga stämsånger
- Lukten av första snön
- Stjärnklart + varm choklad/te + någon annan och en filt utomhus (och en himla massa kläder)
- Kramas
- Lars Winnerbäck 17/11
- Scrubs säsong 4 & Heroes S2E2
- Vantar och halsduk

Det enda jag ogillar med att skriva nya blogginlägg så pass ofta är att jag är rädd att folk inte hinner läsa det jag skrev innan. Eller att folk inte orkar för att jag typ skriver för mycket. Skäms! Ni orkar läsa allt! (A) :)

1 kommentar:

  1. Åh, jag hoppas att det är fler som utvecklat den uppskattningen för mig :)
    hursom så känner jag att det är ömsesidigt!

    SvaraRadera