torsdag, oktober 25

I'll be home on Christmas Day (Elvis Presley)



Haha, alltså... jag skrattade och skrattade så att jag inte kunde sluta gråta förrän... någon gång på "God jul"-sektens redovisning xD Alltså, phew, jag har inte skrattat sådär mycket någonsin, tror jag. Kanske när jag och Otto satte spökhuvuden på Jesus och ett får (vilket säkert inte var så roligt egentligen, men VI tyckte det). Det mesta var bra, men Mikael var klockren xD

Varning för internskämt! - och för att citaten inte är helt korrekta

M: "Pingviner är inte så söta och snälla som de ser ut - far ni till Sydpolen blir ni utsatta för pingvintortyr!" (-Mikael)

M: "Han ska hamna på Sydpolen, det ska jag se till"
S: "Men det var väl inte särskilt snällt sagt?"
M: "Ät dina pepparkakor!" (-Mikael & Samuel)

H: "Hur ser ni på de olika könen? Jag tänkte, eftersom tomten är er ledare..."
C: "Alla är nissar, det finns inga speciella kön såsom kille eller tjej"
Minns inte vem: "Betyder det att själva jultomtens kön är odefinierbart också?"
M: "Men va faaan...?" (-Hilda, Caroline & Mikael)

C: Tomtemor har valt att ligga lågt
M: Ja, oooja... *drömmer sig bort* (-Caroline & Mikael)

I: Julgranen kan inte pyntas hursomhelst, utan den ska se ut som ett klassiskt julkort
(Jag till Samuel och Martin: Fyrkantig?)
I: Granen ska ha minst en tillhörande arisk unge, en stilig pappa och en snygg mamma. Det måste även finnas paket under granen. (-Ida)

-

Jag köpte massor med tablettaskar idag. Iiiiiih, jag älskar tablettaskar! :D Sedan var jag med William... Vi åt kakor och pratade ^^ It was niiiiice...

-

Ledig imorgon, men jag ska följa med min lillasyster och vara med på hennes musiklektion för att sedan se på när Linda ska sjunga The wind beneath my wings (<3). style="font-weight: bold;">Albin är med och kommer med sitt expertutlåtande som han kom med första gången vi träffades: "Oooh, dirty teacher!" xD), men det ska förhoppningsvis gå bra :)

-

Jag måste bara nämna Patric (och hans roliga anledning till att besöka vårdcentralen) för att han har nämnt mig så många gånger i sin blogg. Dessutom känns det bra att han faktiskt blev en aning orolig när jag inte varit inne på Apberget på 23 timmar igår. Och det känns bra att Alle blev lite orolig när jag inte svarat på sms idag. Även om det kanske inte är bra att göra folk oroliga, så är det faktiskt fruktansvärt skönt att veta att någon bryr sig och att någon tänker på en ibland :)

-

Tack och adjö för idag! Jag är så fruktansvärt glad för att du läser! (och självklart kommenterar) ;)

3 kommentarer:

  1. heheheh. jag gillade mer det där "alla måste äta julmaten. vegetarianer också. det går inte lika bra med selleri - kom ihåg, tomten ser dig..."
    jag såg dig på stan idag när jag satt på waynes. var det optikern som gällde idag?

    SvaraRadera
  2. Jag stal din julbild! :O

    SvaraRadera
  3. TÄND ETT LJUS OCH LÅT DET BRINNA! LÅT ALDRIG HOPPET FÖRSVINNA, DET ÄR MÖRKT NU. MEN DET BLIR LJUSARE IGEN! TÄND ETT LJUS FÖR ALLT DU TROR PÅ, FÖR DEN HÄR PLANETEN VI BOR PÅ. TÄND ETT LJUS FÖR JORDENS BARN! GOD JUL OCH GOTT ÅR PÅ DIG! Lova att va rädd och ta hand om dig själv!

    SvaraRadera