tisdag, oktober 23

Phantom of the Opera (Andrew Lloyd Webber)

Nu har jag sett filmen. Jag blev mest bara förvirrad över att de aldrig kunde bestämma sig om de skulle framställa honom som god eller ond (vilket förmodligen var meningen xD), men jag grät i alla fall i slutet. Jag gråter typ till nästan varje film jag ser... (Jag grät lite när jag såg Monty Python - Holy Grail, men det var iofs. inte på grund av just filmen ;))

Dagens onödiga sak som du kanske inte visste:
# Jag tror att jag är allergisk mot min duschkräm :/ Det kliar alltid när jag har duschat, och alltid på samma ställen.. Mellan nyckelbenen och en bit neråt och uppe på axlarna.

Jag har dessutom en lista på saker jag tror kommer att hända i framtiden (liksom mina spådomar), men inte för mig själv, utan för mina kompisar. För skulle jag skriva en för mig själv så skulle jag bara leva för att fylla "kraven" för att listan skulle fungera. Det ska bli kul att se om mina "predictions" stämmer :) Om något av det sker så kan jag säga det till er ;O

2 kommentarer:

  1. Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).

    SvaraRadera
  2. Jag måste typ se filmen då kanske asså ;P Alla verkar ha sett den XD

    SvaraRadera