lördag, oktober 20

Papercut (Linkin Park)

Jag har lyckats få ett fint papercut på armen när jag ritade min stad igår och min svullnad på mitt finger (från när Samuel bet mig idag) har börjat lägga sig. Synd, jag gillade den.

Julia: "Såå, vad ska vi hitta på ikväll?"
Pappa: "Vi kan spela World of Warcraft! ...Vänta, vad sa jag nu?"
Jag: (hyfsat förvånad över att pappa vet vad det är, och ännu mer förvånad över hans förslag)"Att vi kunde spela World of Warcraft?"
Pappa: "Haha, så jag sa rätt idag? Jag brukar alltid säga War of Worldcraft"

Jag har sminkat min syster och lockat hennes hår, och mamma har kommit hem från Stockholm :) Jag har bränt papper för att jag tyckte att det blev fint, och jag har även ätit godis (men inte så mycket)

Egentligen borde jag vara hur trött som helst nu, men jag vet inte... känner mig rätt pigg... :)

1 kommentar: