lördag, oktober 27

Come what(ever) may (Stone Sour)

Såg musikshowen igår som var riktigt nice.
Och Caroline (som är elak och sitter och fikar utan mig som gick på stan ensam i timmar) såg mig på Wayne's igår när jag gick på stan och väntade på att klockan skulle bli två så att jag kunde gå till optikern. Nu har jag iaf. beställt glasögon och även fått bekräftat att jag skelar rätt så ordentligt när saker kommer för nära. Kommer nog att se jättehemsk ut i glasögonen, för alla jag provade kändes bara skumma xD Meneh, jag ska nog inte ha glasögonen så ofta heller :)

Igår tillbringade jag dagen med Albin... Vi skrev en låt som handlar om sex (titeln var Fuck like a duck, så ni fattar hur seriös den var xD), jag visade mina überproskills på gitarr och vi sjöng även "Sweet home Alabama" (och andra låtar, såsom "Hum hum från Humlegården") med Julia. Det blev rätt spårat när vi kom på att vi skulle göra stämmor på refrängen xD Bara kaos, i princip...

Idag har jag varit med Albin och städat mitt rum och vi har ändrat lite saker :D

Jag är råpeppad på att hitta på något med någon, men folk verkar inte vilja hitta på något :(

1 kommentar: