torsdag, maj 29

Cannes...

Pappa har dragit tusen daliga skamt idag, som handlat om Cannes, och hur det uttalas (kan, for dig som inte ar sa insatt i franska ;))
Idag ar en battre dag. Kunde dock inte sova i mitt morka rum i min stora lyxsang alldeles sjalv.. sa jag gick och la mig hos min syster. Har aldrig sovit battre, tror jag.
Vi ar och shoppar loss i Cannes, aven om allt typ ar svindyrt... Bara markesklader -.- men har hittat nagra butiker som har vettiga priser och snygga klader. Kopt tva vita linnen och en ring, men jag ar fruktansvart nojd med mina kop. Imorgon ska vi till en stad i Italien dar de har nagon marknad, sa da ska jag forhoppningsvis shoppa skor! Iiih, sen har pappa lovat att han ska kopa champagne at mig! Eller jag vet inte hur det blev egentligen, men ah, det lat bra ;)

Maste springa strax, eftersom det osregnar och familjen star ute och vantar... (A)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar