lördag, maj 10

Underbart mysig morgon. Det är så skönt att bara ligga kvar i sängen och veta att man inte behöver stressa och att man kan stiga upp när man orkar.
Idag har jag handlat, kört till skolan och lyssnat på bra musik, varit i skolan, klippt mig och sedan följde Mikael och Albin mig hem.
Sedan kom folket och vi spelade Rappakalja (Svahn, jag skulle säkert ägt dig om jag inte missat en hel runda ;P) och gick ner till älven och grillade. Jag hoppas att folk hade kul, för det brukar vara svårt när man blir så många som inte känner varandra. Eller om man är många överhuvudtaget. Det blir så svårt att hålla fokus på alla. Tyvärr.

Bapapa!

När alla farit hem satte jag mig såklart direkt vid min dator (främst för att det var så kallt i mitt rum för att fönstren fortfarande var öppna) och kollade igenom bloggar. När jag såg bilder på posargustav insåg jag att jag glömt min kamera nere vid älven, så jag fick rusa ner och upp för backen en gång till. Pust! Halv ett på natten, när jag främst ville sova.

Och nu har jag fått frisk luft och är pigg. Det var ju synd :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar