tisdag, maj 6

Så SNURRA min jord igen...



Det är ändå inte alltför tokigt att leka i lekplatser, sitta på ej utlagda bryggor eller att cykla genom stan och ha Kent eller Håkan Hellström på hög volym och sjunga med. Det är inte så tokigt alls!
Vi cyklade förbi Gustavs mammas hus (andra dagen i rad jag är där nu, utan att han är där xD) också =)
Och så måste jag bara få ladda upp en egobild, bara för att det typ är min favoritegobild på länge:
Hahah, akta minen... Jag vet inte vad den är... inte busig, inte glad, inte förvånad. Typ en blandning =)

2 kommentarer:

  1. jag önskar att det var igår. jag saknar den naiva känslan av att äga hela världen och aldrig förnimma känslan av att ens förhoppningar kanske inte överlever natten. verkligheten kan ta sig.

    SvaraRadera
  2. Verkligheten kan ta sig. Bra sagt..
    Gick det inte bra, eller? :(

    SvaraRadera