söndag, maj 4

Wei, lite speciell bild från igår xD


Igår var jag mysig och tände ljus när jag gick och la mig (jag skulle inte sova direkt, så) och skrev fina sms till folk :) För snart har jag slut gratis sms, och jag har inte ens skickat hälften av vad jag kunnat :P 1300 tror jag att jag är på. Jag är bra om jag skickar 1700 sms idag.
Idag har jag gömt mig bakom min rullgardin och flyttat vårt piano. Farmor och farfar var förbi idag och jag fikade precis innan middagen. Det är lite roligt att mamma alltid får panik när folk ringer och säger att de ska hälsa på. Speciellt om det är släkt. De vet ju att vi håller på att måla om vår trappa och att vi ska tapetsera så att vi river ner allt från väggarna. Det är ju för guds skull farfar som ska tapetsera och måla allting! Varför blir mamma ändå hysterisk och måste ha hela familjen till att panikstäda på en halvtimme? Helt onödigt, det kommer ju ändå bli stökigt igen när vi ska börja tapetsera. Suck... Varför bryr man sig så mycket om vad andra tycker?

Förgäves försöker jag få ut mina föräldrar så att jag ska kunna övningsköra. Det är ju inte så många dagar kvar till mitt första (observera att jag inte är speciellt övertygad om att det kommer gå bra xD) försök på uppkörningen. Jag tycker att de borde vilja öva det jag har problem med så att jag kanske kan klara av det? Nej, det vill de tydligen inte. Humhum...

Hahahahahahahaha, jag är lite shopaholic, fast inte på riktigt kanske. Men jag slösar pengar på så mycket onödigt. Här har ni mitt senaste köp:
Hahahahahaha, alltså jag tyckte att den var söt när jag köpte den, men nu är jag skeptisk xD Nåja, 51 kronor kan den väl vara värd, men frågan är om jag kommer att använda den någon gång :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar