måndag, maj 5

Idag har varit en extremt bra dag. Först och främst har det varit fint väder (om det inte hade varit massa moln och blåst så mycket, för mig var det fint väder ändå), jag hade en liten (A) sovmorgon som jag tog mig tid att göra mig lite fin på, vilket var väl värt (vvvv) det eftersom alla var positiva sen på skolan :)

Fosslands kommentar var ändå bäst:

Fossland: "Alltså Nathalie, nu är du sådär fräsch!"
Jag: *smickrad* "Åh, tack"
Fossland: "Typ
jugend-milf"
Jag och alla andra: "HAHAHAHHAAHAHAH"

Varför ska Fossland alltid få det till att jag är milf på något sätt?

På morgonen kom bussen till stan elva och bussen till skolan gick kvart över elva. Under den knappa kvarten gick jag in på H&M och spontanköpte ett par solglasögon, en portmonnä (stavas hur?) och en väska. Väskan är för tråkig att ta kort på, så den ser ni IRL istället.

Under litteratur och litteraturvetenskapslektionen spelade vi Jeopardy, vilket var kul. Vi DASKADE de andra (jag är hjärntvättad sen min födelsedag, då alla charader hade något med "daska" att göra). Martin var bäst, dock. Han svarade på nästan alla frågor... eller hur var det nu då? ;D

När jag åkte med bussen på väg hem började jag må lite illa, så jag ringde pappa för att kolla var han var, men han var i stan och jag var i Ersmark, så jag tänkte att jag fick klara mig. Åksjuka går ju som över så fort man kommer av bussen.
Tror ni inte att mannen som sitter bredvid mig börjar fråga ut mig om varför jag mår illa, och när jag säger att jag får lite luft och att jag är förkyld så börjar han prata om att han vet hur det är att vara förkyld (vem vet inte det?) och han pratar om att han ska hälsa på sina föräldrar och att det är viktigt att ha vindjackan med sig?
Skönt med folk som vågar prata med okända människor i bussen, det gillar jag :) Dock blev jag lite obekväm i början. Det är ju inte så vanligt att folk gör det.

Har mensvärk i ryggen, vilket gör mig lite småkinkig ibland, och som vanligt har jag mina tvärgråtattacker (inget att oroa sig för, jag tror att jag har ett visst "amount" jag måste gråta per månad och ibland har jag inte anledning till att gråta, så då måste det ut någon gång ändå, även om jag är jätteglad... varför är jag så konstig? xD), men annars är jag på toppenhumör! I'm on top of the world today!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar