onsdag, maj 28

From France

Ja, nu har vi hittat ett internetcafe (wtf, det ska val finnas apostrofer i Frankrike av alla stallen?)

Alla betyg sket sig. Eventuellt far jag inte ens ett slutbetyg. Forjavligt, alltsa... F~n ta Pia...
Jag har alltsa gjort allt utom ett prov (och allt annat har jag haft godkant pa) och hon sager att hon darfor inte kan satta betyg pa mig. Darfor kommer jag inte fa alla poang jag behover for ett slutbetyg. WTF!? Jag kan alltsa inte ens fa ett IG? Jag ar riktigt forbannad och ledsen...
Jag ska typ fa gora ett prov nar jag kommer hem, pa onsdagen, sa da kan jag fa G ifall jag klarar provet, eller kanske anda ett IG ifall jag inte klarar det. Jag fattar inte, betyget kan inte hanga pa ett enda prov.. Naja, jag ska gora det dar provet anda.
Och inte fick jag MVG i Engelska C heller, eftersom jag "bara haft VG+" pa tva prov. F#n ta henne ocksa. Jag har haft MVG pa allt annat. Jag vet inte ifall jag orkar med att plugga till larare till hosten, eftersom alla larare verkar bli forjavliga....

Har i Frankrike ar det daligt vader, det regnar och askar. Jag ar rastlos. Finns inte sa mycket att gora har. Men en sak ar saker, jag vill iaf. inte hem till NK-provet och allt. Tusan sa surt ifall jag inte far ett slutbetyg, vad ska jag gora da? Jag ar inte sarskilt peppad pa studenten heller. Jag gar sonder.

Ha det bra. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar