torsdag, maj 22

Sammanfattning av veckan (mån-fre) i bilder:

Det här är mitt hem. Fast inte riktigt mitt hem, utan mer utsikten från mitt fönster som är mot söder. Här har jag spenderat större delen av mitt liv, men också min vecka, eftersom jag gjort mycket läxor.


Det här är jag. Jag har spenderat större delen av mitt liv i min kropp, och det har gått bra. Inga större fel på den och igår kände jag mig väldigt nöjd med mitt utseende. Kan berott på att jag fick stå och åma mig framför en spegel i typ fyra timmar medan Sanna fotade (A), även om det slutade med att Louise kastade vatten på mig ur en Vodkaflaska, så min studentklänning blev blöt :)


Det här är Albin. Albin har jag inte spenderat större delen av mitt liv med, även om det känns som det. Inte ens så mycket i veckan. Jag har träffat honom 45 min totalt den här veckan. Men Albin har klarat teoriprovet, det är därför han ser så glad ut. För övrigt var Mikael där också, men jag har lärt mig att han inte vill vara med på kort, by now.
Mikael har jag inte heller spenderat större delen av mitt liv med, även om det även där känns som det.


Det här är fika från Wayne's. Gottegris har jag varit hela livet.


Det här är gatskyltar i korsningen Storgatan, Columbusgatan i Kåge. Bara för att "Columbus" har befunnit sig i min mobil varje morgon när jag åker buss till stan den här veckan.


Det här är 80 euro som jag fick av farmor och farfar idag inför Frankrikeresan. Wiiiie! Shoppa! :D

1 kommentar:

  1. Förlåt (A)

    Jag gillar förresten redigeringen på bilderna :)

    SvaraRadera