söndag, maj 4

Antingen är allting i mitt huvud omskakat och på fel plats eller så är jag helt enkelt ett oupptäckt supergeni som ingen förstår sig på. Vad tror du?

Nu sitter jag alltså och har en "audition" för att jag ska göra en cd-skiva till bilen. Det är viktigt att det är precis rätt låtar på den, så nu har jag valt ut ett tjugotal låtar som jag ska lyssna på under tre dagar, och sedan ska jag se vilka som fortfarande är bra/har blivit bättre efter tre dagar. Det kommer säkert att sluta med att jag måste ta helt andra låtar också xD
Varför tar jag allt på så stort allvar? Det här är inte det viktigaste i världen :P Ändå så kan jag upptäcka när jag gjort skivor till bilen (i vår bil spelas mina skivor på repeat i typ en-två månader) att jag blir less på vissa låtar nästan första gången jag hör dem där. Så nu ska jag skapa den ultimata skivan!
Ifall du har förslag på låtar till den ultimata (bil)skivan, så skriv dina tips som en kommentar :)

Lyssnade på Amber Oaks låtar på myspace idag (igen), och det låter bra :) take a good listen om du inte redan gjort det :) http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=232924589

Ifall ni vill veta en helt onödig sak (bland alla andra onödiga saker jag berättar för er) så fortsätt läsa. Brukar det bli så för er att ni är typ jättekall om fötterna och råvarm om resten av kroppen? För det händer mig jämt. Speciellt nacken är väldigt varm. Det är svårt, för öppnar jag fönstret (vilket jag har gjort nu) så börjar jag frysa om fötterna ännu mer och det blir ändå inte bättre med värmen i resten av kroppen. Gör jag inget så svettas jag typ ihjäl ändå.
Öh, det där kändes inte så värt... alls. :)

Nu är ni säkert väldigt spända över vad som händer för mig den här veckan? Oroa er inte, jag ska berätta för er.
Måndag: Ska egentligen vara färdig med S&F (no way), skicka in projarb. rapport (eh, tveksamt)
Tisdag: Körlektion, Carro (?)
Onsdag: Systers konfirmation, Louise (?)
Torsdag: -
Fredag: Engelskaprov, äntligen dags att klippa mig

Och förresten är jag inte ALLS avundsjuk på Samuel :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar