torsdag, maj 8

Det här är spännande. Jag har slutat snooza och så stiger jag upp typ mer än en timma i förväg innan jag ska någonstans! (till skolan i vanliga fall, i de andra fallen är jag vaken innan). Idag steg jag upp kvart i åtta, även fast jag inte behöver fara förrän kvart över nio. TADAA, sedan tjugo över åtta har jag inte haft något att göra! Men jag tror att jag ska äta frukost (!), för nu har jag kollat allt som jag kan kolla. Ni vet, Apberget, bloggar.... ja, det var typ det :P
Det är i alla fall skönt att jag slipper stressa jämt.

Fast jag kommer nog vara jättestressad sen idag. Suck, men kicken man får av stress är ändå härlig. Men shoppingkicken är bäst :) vilket även mina föräldrar konstaterade igår när jag berättade att jag var orolig för mitt shoppingsug. De sa att det i alla fall var bättre att jag fick en kick av det än av något annat :P Så kan man ju också se det =)

2 kommentarer: