måndag, maj 12

Idag har jag främst visat mina sten, sax, påse-skills för Albin, men jag har också haft en lektion och varit på arbetsintervju och shoppat lite (A). Dessutom åt jag lunch alldeles ensam på Tatung också. Det var gott, men inte så party att sitta där ensam :)

Det jag inhandlat idag:
Vita skor, 79kr (SÅ värt det, jag har letat överallt efter sådana skor och så hittar jag dem på Ica MAXI av alla ställen!)
T-shirt, 99kr (svart med KNALLIGA fjärilar från Gina Tricot) (INTE TISCHA, FÖR GUDS SKULL, INTE TISCHA!)
Halsband, 89.50kr, Gina Tricot
Rosa nagellack, 39.50kr (wiiie, fin knallrosa!)
Ögonbrynspenna, 24.50kr
Typ tusen smycken från Glitter, 49.50kr (surprisebags är sjukt värt pengarna)

Jag har nu slut pengar på kontot (i princip), eftersom jag satt in typ 1200 på mitt sparkonto (främst för att jag inte ska shoppa upp resten också. Det har blivit mitt nya beroende. Jag köper kläder, smycken, skor, sjalar, väskor o.s.v. istället för fika och godis nu. Iofs. så är det ju bättre det; det är nyttigare och jag kommer ju kunna använda det flera gånger, men jag blir av med rätt mycket pengar rätt fort...

Under helgen har jag frivilligt (!) städat toaletten här uppe också, och gjort om skåparna som är där. Är rätt nöjd med hur det ser ut nu, men jag skulle vilja göra någonting mer också. Inredning är också sjukt kul. Är råpeppad på att flytta hemifrån. Även om det kanske är ett tag kvar, så kan jag inte sluta längta. Ååååååh, jag vill flytta nunununu!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar