söndag, maj 18

Panik! på diskoteket, skulle man kunna säga...

Ja, gud i himlen och alla hanses änglar. Hur ska jag hinna med allting den här veckan?
Det blir hejdå till allt som kanske (möjligtvis?) skulle kunna kallas liv och hallå där-tja! till allt vad läxor heter.

Detta är mina gäster under veckan:
- Engelskaredovisning (betygsavgörande), ONSDAG (den enda roliga uppgiften i veckan)
- FORTFARANDE kompletteringar i två ämnen (sjukt betygsavgörande), FREDAG
- Festtal (betygsavgörande), LÖRDAG
- Målgruppsanalys, LÖRDAG
- NK-prov (vet inte om det är betygsavgörande, men hoppas inte, för då är jag körd xD), FREDAG

Min största panik ligger i mina kompletteringsuppgifter och NK-provet... De kommer att ta mig till min grav.

Nu är det god natt, gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar