söndag, juni 1

Igar var forsta dagen vi fick nagon sol alls har i Frankrike, aven om den var bakom moln ibland. Lag pa stranden fyra timmar igar och nu har jag lite farg, aven om jag mest har brant mig.
Det varsta ar att det stallet jag brande mig mest pa rakar vara mellan mina brost. Resultat = jag kan inte ha nagon BH utan att det gor ont. Sa nu springer jag runt har i Frankrike med rod kropp, utan BH xD Men jag ar glad anda ;)

Idag ar det inte daligt och heller inte bra vader, sa jag och Julia sokte oss an en gang till internetcafeet i narheten av var lagenhet. Ikvall ska vi stada, kanske spela lite kort igen (jag och pappa ager i fyrmans) och sedan imorgon pa morgonen far vi. Kommer dock inte hem forran mandag natt.

Jag ar lite ledsen eftersom jag missat sa mycket som klassen gjort, och det verkar som att alla har haft sa roligt utan mig... men jag far val hoppas att studenten blir bra atminstone. Fast forst ska jag gora NK-prov. Efter jag har gjort det kan jag (forhoppningsvis) slappna av fullstandigt.

Kom igen nu da! Smsa till mig och uttryck din saknad! Eller skriv atminstone en kommentar, sa att jag far veta att nagon atminstone markt att jag ar borta? ;)

2 kommentarer: