lördag, maj 3

Idag kom min studentklänning, och den satt som om den vore skräddarsydd. Hallelujah, nu slipper jag oroa mig för det.
Igår beställde jag lite kläder från H&M, men jag måste typ vänta till början av juli eller något innan jag får allt :( det sög. Men min kjol och mina skor får jag redan i mitten av maj (jag är för otålig för att ta allting i ett paket i början av juli).

Kjolen jag beställt är svart, och så tänkte jag att det nog blir fint med de där skorna i sommar :)

Jag fick även ett mail från min svenskalärare som gjorde mig glad, så nu är min dag typ gjord!
Ett extra plus är ju att det är finfint väder också!

2 kommentarer:

  1. det ser värsta fint ut!
    men jag tror du skulle också passa i lite färggladare kläder

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, det kanske känns lite dystert att jag bara beställer svarta kläder :P Men jag har beställt en röd t-shirt och sedan har jag ju väldigt mycket färgglatt i min garderob också (även om mycket är svart)

    SvaraRadera