söndag, september 23

Cowgirl in the sand

Idag har jag varit in till stan för att handla munsårskräm, för jag har munsår för första gången på jättelänge. Mamma tror att jag mår dåligt. Jag har sett Garden State. Hon är typ som jag, lika konstig, fast hon var lite sötare. Så jag blev liksom uppmuntrad av den. Den fick mig som att inse att jag förmodligen inte är den enda som känner igen mig i den rollen. Jag har fått världens lust att städa, men jag är för lat för att orka göra något åt mitt privata kaos. I övrigt så smsar folk mig, och jag vet inte vad jag ska svara. Helst vill jag bara sova. Eller att någon ska komma hit, eller bjuda hem mig till dem, bara för att prata. Kanske erbjuda en eller massor med kramar och bara prata om allt dåligt och bra i livet. Jag får en bild av att en filt är med i bilden också. Det vore mysigt.
Men jag kanske får göra min mysighet själv ^^ Med en filt och lite te. Men det lät faktiskt mysigare med kramar och någon att prata med...

Kaos är ett bra ord. Det beskriver många saker: mitt rum, mina känslor, mitt utseende atm, det jag lyckas vara ensam om att skapa i alla vänrelationer eller andra relationer för den delen också.

1 kommentar:

  1. kramar är ju bäst mot allting :) och te också. även om det är äckligt :P

    Är dålig på att kommentera, men jag läser.

    kraaaaam

    SvaraRadera