fredag, september 28

Wonderwall (Oasis)

Kom försent till engelskan idag. Jag ville dra ursäkten "I'm sorry I was late, but I missed the train and the traffic was a state" för att liksom vara lite musikalisk i mitt misslyckande med att komma med rätt bussar, (även om mitt citat nu handlar om ett tåg, men vem bryr sig?), men det kom inte riktigt fram... Synd, jag tyckte att det hade varit lite roligt ^^

Jag ångar ibland att jag är så impulsiv, men det är oftast de mest impulsiva grejerna som får mig att må riktigt bra också.

Efter skolan pratade jag lite med Mikael och sedan var vi några stycken som fånade oss lite lagomt på torget, och det var faktiskt rätt härligt, vad folk nu än må tycka.

Sedan raggade Carro hem mig med förslaget om att äta scones till middag, men hon lurade mig :/ Men det kanske var lika bra det ;) Förutom att jag blev tuggad på hälarna av Leif (som även tuggade på andra saker), så åt vi scones och drack te och såg Amelie :) Åhw, det var riktigt mysigt. Det var skönt att inse att vi kunde umgås utanför skolan, och att jag liksom inte behövde låtsas vara någon annan för att ändå accepteras. Riktigt skönt, faktiskt. Kändes synd att behöva fara så "tidigt", även om jag typ har varit med henne nästan hela dagen xD Men jag åkte med bussen och sedan sprang (!) jag mina 2 km hem :D Är helt ensam hemma, så jag ska spela piano och sjunga sådär högt som jag aldrig vågar göra annars!

För övrigt så har min mobil varit helt fucked up idag. Har inte gått smsa/ringa varken till eller från. Det har varit som att vara utan mobil en hel dag, men nu har jag faktiskt fått igång den. Tack och lov, kära mobil, nu kan du och jag spendera kvällen tillsammans <3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="http://bp0.blogger.com/_-iizSWxsWTc/Rv11HQt0uPI/AAAAAAAAAEU/RMi8jf4g9js/s1600-h/egon.jpg">

1 kommentar: