onsdag, september 5

Don't look back into the sun


Såg "Idol" igår, även fast jag liksom har sagt upp all kontakt med det programmet, och till min stora fasa så skrattade jag! (Okej, bara en gång - när juryn blev utbytt mot gamla gubbar och en tant - men ändå, det är en DÖDSSYND). Sedan såg jag "Little Britain". Lite mer min humor och så, men känns lite för mycket. Man orkar inte se mer än ett avsnitt åt gången, sen räcker det med "Little Britain" tills man råkar se det på TV:n nästa gång, vilket inte är ofta. Kanske för att jag typ aldrig ser på TV. Ordet är till och med så främmande för mig att jag funderar på hur man ska skriva det. Ska man skriva "tv", "TV", "teve" xD Och skriver man "TVn" eller "TV:n" xD Alltså, dagens I-landsproblem, eller något.

H kläckte ur sig en mindre genomtänkt kommentar i måndags:
"Men det vore ju inte så bra om de sög" - om The Tough Alliance som hon ska fara och se snart :P

Gillar när folk inte riktigt tänker efter innan de säger saker ^^ Det blir oftast roligare så.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar