fredag, september 21

Palace & Main

Kuskgrillningen igår var nice ^^ Det är precis sådär det ska vara. Inget krav på att faktiskt göra något speciellt, utan man kan sitta där och bara... bara vara...

I övrigt så är jag inte på topp at the moment, och jag förstår inte hur lång tid det ska ta för folk att förstå att jag faktiskt blir sårad på riktigt när de säger elaka saker. Men jag har fått höra TVÅ (två mer än vanligt faktiskt) snälla saker idag, och det är ett under hur mycket det verkligen betydde för mig. Vi kanske inte alltid visar hur mycket vi uppskattar varandra. Jag förstår inte varför det kan vara så svårt att säga något snällt? Jag mår ju bara dåligt om jag säger något elakt, ens på skämt. Konstigt... :P

Ensam med mamma och pappa (som är sjuka och inte vill umgås) och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Känns som att det kommer att bli mycket dator ikväll :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar