onsdag, september 12

I just want you to know who I am


Idag har tillfört många nya tankar och synsätt. Frågan är bara om jag kunnat ta in alla på en gång.
Och jag känner mig hur filosofisk som helst, eller något. Eller bara osäker på hur saker är...
Jag funderar på allt. HAH! Jag gick i trappen och blev plötsligt jätteglad för att jag kom att tänka på något som jag inte ens minns vad det var. Jag är väldigt känslig just nu, och mitt humör går verkligen upp och ner. På sistone har det faktiskt mest varit uppåt. Farligt uppåt, nästan. Jag sover inte så bra, för när jag lägger mig kommer alla de där tankarna. Jag förstår helt ärligt inte hur folk klarar av att somna. Jag ligger vaken till typ tre-halv fyra bara för att jag inte kan sluta tänka på saker och fundera på hur saker hör ihop och om jag är den enda som tänker på det, eller hur jag ska hantera saker och ting. Vad gör alla andra, som lyckas somna?

Sedan behöver jag kroppskontakt. Någon som vill ha en kram? Du får en, jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar