söndag, september 30

Socker (Kent)

(Haha, jag ser verkligen tjock ut. Jag tröstar mig med att det kanske var en dålig vinkel)

Wille och Joh kom förbi mig när jag nyss hade vaknat och krävde mig på fika och sedan for de igen. Resten av dagen spenderade jag på att städa, tror jag. Eller nä, jag spelade piano också.

Mysig kväll med kladdkaka och Singstar, och lite allmänt flummande xD
De värsta skratten kom åt två kort som blev tagna under kvällen.

Fast ett var det bara jag (och Carro till 50%) som låg på golvet och skrattade åt :P

Haha, Daniel och Carros miner är underbara!

För övrigt så kommer Elias och Samuels "Don't cha" komma upp i huvudet varje gång jag hör originalsången (nog för att det inte är speciellt ofta, måste jag försäkra er om)! Åh :)

-

"Tell me what I'm supposed to do with all these leftover feelings of you"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar