måndag, april 21

Visste du att jag:

(;) hamnat på sjukhus/akuten
(;) förlorat någon jag älskade (det beror på hur man menar)
( ) dödat någon
(;) bakat sockerkaka (med mer eller mindre lyckade resultat)
(;) velat dö
(;) lyssnat på samma låt en hel natt (pacemaker)
( ) ätit godis istället för att gråta (jag om någon, men nej)
(;) varit ordlös
(;) hatat värme (typ varje sommar)
(;) skrivit på någons arm (mogen lär man aldrig bli)
(;) dissat någon som ringt på min mobil
(;) dissat någon som gillar/gillat mig
(;) hatat någon som jag egentligen älskar
(;) ångrat mig
(;) varit svartsjuk
(;) har ätit middag med någon jag tycker om
(;) tror på det övernaturliga (åtminstone vissa saker)
( ) har hatat mina föräldrar (inte HATAT)
( ) ätit jättemycket och sedan spytt
(;) hatat min kropp och mitt utseende
(;) spelat gitarr
(;) sjunger i duschen (den och ovanstående sker rätt ofta :P)
( ) har sett någon döende
(;) har vibrerat av nervositet (vibrerat var ett intressant uttryck)
(;) tagit någon på röven (jag hatar ordet röv)
( ) slängt porslin i väggen
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat
( ) gillar inte då folk frågar mig saker
( ) drömmer ofta mardrömmar
( ) skulle kunna döda för någon
(;) skulle dö för någon (lätt att säga iofs. men ifall det gällde mig eller den här personen så skulle jag göra det)
(;) har ett smeknamn
(;) somnat på golvet
( ) hånglat på tunnelbanan/stationen
( ) åkt buss genom halva sverige
( ) kastat mig framför ett fordon
( ) brutit kontakten med någon för en kyss
( ) tagit min kompis flickvän (heh, inte pojkvän heller :P)
(;) cyklat utan händer
(;) känt mig som ett as
(;) kysst mig själv i en spegel
(;) viskat i någons öra
(;) skrapat upp knäna
(;) tuggat på ett grässtrå
(;) hållit i en orm
( ) varit så full att jag inte kunnat gå.
(;) trott att jag varit odödlig (det tror jag fortfarande ibland)
( ) kastat min telefon i vattnet (inte min mobiiiiiil!)
(;) vaknat av att jag gråter
(;) har gråtit i någons närvaro
(;) önskar mig ett liv med en speciell person
(;) har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) har aldrig ätit fisk
(;) har sett en film mer än tjugo gånger
( ) kysser med öppna ögon
( ) gillar att städa
( ) har varit lunarnörd
( ) kan tre eller fler språk (inte tillräckligt bra)
(;) har bra självförtroende (oftast)
(;) är en negativ jävel
(;) drömt att jag varit död
( ) har aldrig druckit öl
(;) trivs med min kropp (för det mesta)
(;) är dålig på att säga nej
(;) har någon gång känt dödslängtan
(;) avskyr matte
( ) har varit på hultsfredsfestivalen (wish)
(;) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(;) hade gosedjur som liten (är det någon som INTE hade det? jag har det fortfarande :D)
( ) har förlorat en nära vän
( ) är emot abort
( ) faller nästan alltid för fel personer (luckily not, däremot faller rätt personer aldrig för mig ;))
(;) skulle kunna ge vad som helst för någon just nu
( ) hatar mjölk
( ) vet hur det är att tappa andan av någons skönhet (tjaa, kanske... inte tappa andan, men bli helt paralyserad?)
( ) tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
( ) verkligen hatar att gå till tandläkaren
( ) gillar att kasta folk i snön och snöpurra dom tills dom ber om nåd (purr?)
(;) vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta (älskar man någon är de alltid för långt borta om de inte är med en)
( ) älskar någon (av någon anledning så blev det vitt, och jag kan inte ändra tillbaks till originalfärgen :P)

1 kommentar:

  1. Intressant ;)
    Lite förvånad att du inte älskar någon alls dock..
    KRAM

    SvaraRadera