onsdag, april 16

Minsann... Jag har magknip för att jag ätit så mycket och så fort.
Dagen har varit fin, med Samuel och Martin som lovade att vara snälla mot mig hela dagen (engelskalektionen) och Carro som:

1) har skickat följande sms:
"Om man fyller år, så kanske man presenter får.
Eventuellt också en kaka, bakad av en skäggig haka?
Eller av en snäll syster eller mor, kanske får du nya skor.
Ingen vet, en hemliget.
- förrän idag. Grattis på din födelsedag"

2) ringde till mig och påpekade att det måste bli variation på födelsedagssångerna, och sa att istället för att hon skulle sjunga "ja må hon leva" så fick jag välja mellan "känn ingen sorg för mig, göteborg" och "jag är en vampyr". Det blev Jag är en vampyr i alla fall... men mest fniss och skratt, egentligen :)

Jag kunde inte bestämma mig för en bild. Det resulterade i ett kollage. Hursom så älskar jag tröjan i mitten-längst ner. Tänker köpa den inom en kort framtid. Idag har jag också köpt en liten sjal som jag tyckte var jättesöt.

Ja ni, materialister! Jag vet nog att ni allt vill veta vad jag fått i födelsedagspresent!

- ett jättefint kort av familjen som fick mig gråta
- kökssaker
- cheap monday-byxor (de är som inte riktigt jeans, men jag vet inte vad de är heller)
- ett par skor
- mangapockets (God Child 1&2)
- 1500 kr
- presentkort på Bibo (500 kr)

Jag är jättenöjd :) Hade inte önskat mig så mycket annat än köksgrejer, så jag blev överraskad! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar