söndag, april 6

Jag gillar att mina vänner typ sagt upp bekantskapen med mig p.g.a mitt förra inlägg xD Film är tydligen någonting som inte är lika viktigt för vänskapen för mig som för dem ;)

Nåja, jag håller på att dö av "trädamm" som letar sig in i lungorna och doften av målarfärg som etsar sig fast i näsan. Vi håller på att göra om i trappen, vilket leder till dessa negativa saker.
Jag har även världens elakaste mensvärk, som sätter sig i ryggen (jag vet att ni inte vill veta, men tyck synd om mig ändå)
Jag har funderat på det. Kvinnan är ju typ dömd att ha smärta. Föder hon barn får hon smärta, men föder hon inte barn så får hon ändå smärta (inte i samma utsträckning, då) genom att ha mensvärk. Det är inte rättvist. Killarna borde få ha en av de där smärtsamma sakerna.

Jag går nog och lägger mig igen nu. Smsa mig istället :D

2 kommentarer:

  1. Eragon är inte film. Att jämföra Eragon med film är som att jämföra Gud med en avtuppad bergsget.

    SvaraRadera