lördag, april 26

Iiiih, jag har tagit hål i örat idag :) Jag är nöjd, men det innebär att jag måste vänja mig vid att sova på helt fel sida för ett tag nu.

Det sägs att om man är pedantisk så har man garanterat kaos på insidan. För mig är det kaos överallt, tror jag. Mitt rum ser ut som, ja, jag vet inte vad... och inuti mig är det bara en massa tankar och oroligheter. Men ibland i allt detta kaos så lyckas jag ändå hitta ett sorts lugn. Främst när jag är med vissa personer. Det kan vara svårt för mig att hitta det där lugnet annars. Det där som innebär att man inte behöver tänka på bekymren just då. Det ordnar sig ändå. Nu ska jag dock försöka hitta det här lugnet, by myself (som Mikael kanske skulle sagt? eller Martin... tror det är en vana att uttrycka sig på engelska bland oss)

Jag hoppas att alla ni har en grymt trevlig helg. Grattis till Fossland idag, förresten! Själv ska jag göra en enkät och även läsa igenom en klassiker, men just nu känns det inom kontroll :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar